Artificial Intelligence

Round Table ”Is uw klantcontact klaar voor AI?” (NL) – Genesys

Datum/Tijd

22 januari 2019

10:00 - 14:00

Categorie

Adres

Het Koetshuis Amelisweerd ”De Veldkeuken”

Koningslaan 11a, Bunnik

Beschrijving

Zaken doen blijft altijd veranderen en gelukkig is iedere verandering een kans om daarop te anticiperen. De klanten van gisteren waren al blij als ze informatie niet hoefden te herhalen. Vandaag verwachten ze een super-gepersonaliseerde ervaring op alle kanalen en snelle oplossingen. Maar hoe anticipeert op de verwachtingen van morgen en kunt u zorgen dat u er klaar voor bent?

Om dit te realiseren moet u van iedere klant de intentie, geschiedenis en voorkeuren herkennen en bepaalt u aan de hand daarvan de beste actie. Daarmee wordt de klanttevredenheid, omzet en winstgevendheid verhoogd met doorlopende, consistente en moeiteloze customer experiences. Maar waar begint u en wat gaat de rol zijn van Artificial Intelligence (AI) om dit te bereiken?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Round Table: “Is uw klantcontact klaar voor AI?”

Deze kennissessie wordt gehouden op dinsdag 22 januari 2019 van 10.00 tot 14.00 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen:

  • Hoe zorgt u ervoor dat uw contactcentrum klaar is voor de communicatieverwachting van uw klanten?
  • Welke weerstanden kunt u verwachten in het klantcontact op het gebied van Artificial Intelligence en Cloud
  • Hoe krijgt u effectievere agenten, minder verloop en een hogere klant-tevredenheid?
  • Hoe zorgt u ervoor dat uw huidige processen niet vastlopen door de introductie en implementatie van nieuwe technologie?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

customer experience

 

Deelname


Routebeschrijving


Terug