banner-x800-34-klein
banner-x800-23
banner-x800-d-klein

Round Table Kalender

Kennis delen met vakgenoten tijdens een branche specifieke kennissessie

Actuele business onderwerpen bediscussiëren in een kennissessie met vakgenoten op hoogstaand niveau om samen te groeien, dat is de visie achter onze Round Tables. Jaarlijks organiseren we zo’n zestig exclusieve kennissessies waarbij we met verschillende kennispartners vakinhoudelijke discussies voeren. Hierbij komen interessante uitdagingen aan bod die voor ondernemers en professionals uit de geselecteerde branches uiterst relevant zijn.

KLEINSCHALIG

Een kennissessie staat volledig in het teken van ervaring- en kennisdeling door middel van het verbinden van vakgenoten en experts. Tijdens een gestructureerd proces reflecteert een select gezelschap van tien tot vijftien deelnemers (professionals, management of directie) op de actuele uitdagingen van hun business. Door expertise met vakgenoten te delen, zonder directe tussenkomst van commerciële belangen, ontstaat voor alle deelnemers een waardevol, onafhankelijk perspectief op de actuele uitdagingen en dagelijkse gang van zaken. Het doel van een Round Table is het vergaren van nieuwe kennis en inzichten ten einde tot commerciële- en/of persoonlijke groei mogelijk te maken voor de deelnemers.

EXCLUSIEF

Bent u een professional en geïnteresseerd in een onafhankelijk business perspectief van uw vakgenoten? Meld u dan aan als deelnemer voor een van de Round Tables waarbij u kunt discussiëren over herkenbare problemen of laat ons uw interessegebied(en) weten.

Omdat we kennis en ervaring op de juiste waarde schatten, stellen we per sessie een selecte groep deelnemers samen. Hierdoor zijn de kennispartner en de deelnemende professionals verzekerd van gesprekspartners met wie ze op gelijk niveau discussiëren, binnen een business die relevant is.

Aanbod Round Tables

CX niveau

21 november 2017

Round Table “Transformeer uw klantcontact strategie naar een iconisch CX niveau” (NL) – Genesys & DDM

Een iconisch CX niveau bereiken, daarvoor moet u van iedere klant de intentie, geschiedenis en voorkeuren herkennen en hier actie op ondernemen. Hoe begint u hiermee en wat heeft u in de praktijk nodig?

Mogelijk gemaakt door kennispartners Genesys en DDM.

customer experience

28 november 2017

Round Table “Best practices voor CX leiders; analyseer, verbeter en inspireer” (NL) – Genesys

Customer Experience; een term die niet meer weg te denken is. Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten de meest aangename customer journey ervaren? Heeft u de Customer engagement, Employee engagement en Business optimalisatie al op orde?

Mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys.

Genesys

30 november 2017

Round Table “Best practices voor CX leiders; analyseer, verbeter en inspireer” (BE) – Genesys en Dimension Data

Customer Experience; een term die niet meer weg te denken is. Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten de meest aangename customer journey ervaren? Heeft u de Customer engagement, Employee engagement en Business optimalisatie al op orde?

Mogelijk gemaakt door kennispartners Genesys en Dimension Data.

GDPR

07 december 2017

Round Table “Voldoen aan de GDPR” – CAM

De digitalisering van onze maatschappij voltrekt zich in rap tempo, waar online georienteerde organisaties dankbaar gebruik van maken. GDPR betekent een nieuwe stap in het herkrijgen van de maatschappij haar privacy. Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf hieraan voldoet?

Mogelijk gemaakt door kennispartner CAM.

Traxion

01 januari 2018

t/m

31 januari 2018

Round Table (BE) – Traxion

Inhoud: TBA

Mogelijk gemaakt door kennispartner Traxion.

Evenementen kalender

<< nov 2017 >>
mdwdvzz
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3