Lead Desk

Lead-Desk, de brug tussen Marketing en Sales!

Nieuwe methoden van leadgeneratie maken meer dan ooit zichtbaar dat er nog steeds een kloof tussen Marketing en Sales bestaat. Innovaties in leadgeneratie, zoals de toepassing van marketing automation, versterken de impact van deze kloof omdat Sales een nieuw soort leads moet opvolgen.

In de samenwerking tussen Marketing- en Sales afdelingen wordt niet altijd optimaal geprofiteerd van deze nieuwe methodes. Dit resulteert in kansen voor jouw bedrijf die tussen wal en schip belanden en hierdoor onbedoeld blijven liggen. Bij Heliview Professional Marketing Services zagen wij deze uitdaging en ontwikkelden een oplossing hiervoor: de Lead-Desk.


De Lead-Desk zorgt ervoor dat je optimaal profiteert van de kwalitatieve leads die jouw campagnes genereren. Onze flexibele Lead-Desk garandeert je ervaren commerciële professionals die proactief aan de slag gaan met de leads die tussen wal en schip vallen. Deze zelfsturende specialisten verdiepen zich in jouw interne organisatie en luisteren naar jouw prospects.



Onze Executive (Inside) Sales Yves Baggerman legt je uit wat de Lead-Desk is en wat deze voor jouw bedrijf kan betekenen.

 

 

Sharing knowledge ∙ Connecting people Merk je dat er nog geregeld leads tussen wal en schip vallen? Om de kloof tussen Marketing en Sales te verkleinen is de Lead-Desk werkwijze interessant. Door Marketing gegenereerde leads (MQL’s) worden telefonisch of fysiek verder gekwalificeerd naar concrete business opportunies voor Sales (SQL’s). Wij geven je graag vrijblijvend een indruk van onze expertise en ervaring.